BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Monday, May 16, 2011

eh popan ? lancaw :)

erm eh popan ..opsss .sla2 .KART2 !!eh BTINE !! .puas haty kau skg ?
puas da kutok-2 aku kt mbe2 kau ?huhu .kesah kea aku ?pduli ap ?
ge mam la ..kau ingt kau sp nk rijek style aku .mpos aku ar nk sexy kea ,aap kea .
lu pehal ?JEALOUS ?hahha .klaka la kau nyah .yeah kau alem kan pkay
tdong ,tutop aurat la knon !huh .FUCKER arghh !harap jea kai tdong ,tpy
prangay ,HARAM !go to hell ar !too SARANGHAE BELLA ,jgn pk dry kau tuh
da perfect sngt okeyy .tkpyah la kau nk jdy stalker kt sni !! knon alem ,nk rijek aku ,
kau ade ark ap aku ade ?jeles ?h?hahha .tu laa ,jd org jus be your self .
jge la kaen ko sndry .tya sebok2 nk jge tepy kaen org ,,bdoebdoe nye popan .
jko ngn mbe kau ERIN MONTALIB BOLE JLN .MMG SME2 SIAL .
SME2 KANENA !f FUCKER nye popan !!

0 comments: